4. 6. 2009

Re-konštruujem

Večerná pohoda. Ochutnávam svoju stratenú grafomániu práve tak veselo, ako veselo Kocúr konzumuje jahody. Miznú jedna za druhou. Odmeňuje sa, prinútila som ho zbaštiť kôprovú omáčku. Bol statočný.

Meninová bilancia: chvíľka opitosti, dlhšia chvíľa mrzutostí v práci, jeden výbuch zlosti, pretože sa Kocúr stratil a neudal adresu svojho aktuálneho pobytu. Jedna gerbera v kvetináči, od rodičov, mama zľahka naznačila, že aj ich svadobná kytica bola práve gerberová. Jedna brandy, od kolegu, údajne ju doma chlípu s pani manželkou a majú šťastné, 30 - ročné manželstvo práve - najmä - vďaka tejto jantárovej anestéze. Jeden filter na vodu, nepýtajte sa ma, prečo. A Diana Krall, Kocúr si spomenul. Kocúr si spomenul aj na to, že nám chýbajú koreničky, a tak máme koreničky. Tešíme sa ako malí. Ja sa ich snažím prečítať - názvy bylín sú v nemčine - a Kocúr má kolotoč. Oni sa totiž točia, tak ako stojany na okuliare. Apropó, okuliare. Celé leto si budem musieť vystačiť so šiestimi kusmi. Šľak aby to ..

A pretože má Kocúr dobrú pamäť a pretože Kocúr správne tuší, že ma treba rozmaznávať, dostala som aj knihy. Jedna z nich je od Rankova. Stalo sa prvého septembra.

A ja viem presne, čo sa prvého septembra stalo. To, za čo môže výlučne L. a keď čosi zlyhá, pôjde to na jej triko. My sme sa s Kocúrom prvého septembra prvýkrát stretli. A odvtedy som na zvláštnej, exkluzívnej horskej dráhe, ktorá sa presúva na línii spolužitie - prsteň s bielym očkom pomaly, ale isto, do svadobnej soboty.

Najlepšie na tom je, že svadobnú sobotu mám každý deň.

Vravím len áno.

1 komentár:

  1. tak toto chcem počuť na vlastné uši... hoci slúžia pomenej, ale vždy lepšie jedno kvalitne, ako dve o ničom...áno? viky

    OdpovedaťOdstrániť